HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. december 26., szombat

Varjús kép

Megrendelésre készült ez a falikép is, a kérés csak annyi volt, hogy legyen rajta egy varjú vagy holló is... Nagy kihívásnak éreztem ezt a feladatot, ugyanis soha nem is rajzoltam még hollót. Vagy varjút. Hát ilyen lett a képem.


Wall-hanging with crow, 4ox6o cm, hand dyed carded wool, plastic net, wool and cotton yarn, beads, stone button

A varjú (vagy holló) szárnyába műselyem darabkákat építettem,  ami nagyon érdekes felületet eredményezett.
A lány köpönyegébe bronzos csillogású függönyanyag került, hajának kontúrját barna gyapjúfonalból raktam ki, majd utólag belevarrtam még egy pár szálat ugyanebből a fonalból. Ugyancsak utólag hímeztem pamutfonnallal a koronát a madár fejére, gyöngyből varrtam a szemét, és annyira megtetszett a gyöngy színe és csillogása, hogy a lány hajába is belefűztem egy pár darabot. A köpönyegre kőgomb került, az akasztó hozzá gyapjúfonalból készült.

2 megjegyzés:

Jandó írta...

Nagyon szép és aranyos kép lett. Ha nem lenne a kislányom, meglepődtem volna a varjús kérésen. Nem tudom miért, de ő is teljesen oda van értük. :) Így mondhatom, igazán jó lett a varjú is. Gondolom élőben meg még különlegesebb, ahogy írtad.
Hogyhogy fehér lett a háttered? Ez is jó, de tetszett a régi is.

Móni írta...

Köszi :). Vannak részletfotóim is, csak még nem volt időm összevágni, de majd felteszem ide. A háttérrel próbálkozom még, a szürke nekem is jobban tetszett... BÚÉK nektek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails