HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. december 11., péntek

Kacsalábon forgó palota falikép



Összegyűjtöttem kedvenc figuráimat, minden tehnikai tudásomat, és egy kacsalábon forgó palotába foglaltam. Gyerekkoromban nagyon izgatott a kacsalábon forgó palota, emlékszem, egyszer még az általános iskolában jelmezt is készítettem egy korcsolyás farsangra. A jelmez gyönyörű lett, egy nagy papírzsákból készítettük a nővéremmel, még kartonból külön tetőt is applikáltunk rá, és a korcsolyához gumival ráerősíthető kacsalábaim is voltak, szintén kartonból. A jelmezversenyt megnyertem, annak ellenére, hogy vagy kétszer is elterültem a jégen. No, de szerencsémre nem a korcsolyatudást pontozták. Az valahogy magától értetődő volt, hogy minden gyerek tud korcsolyázni :D.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails