HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2012. november 9., péntek

Marcsi új ruhája

Marcsinak új ruhát is kellett készítenem, egy zsebeset, ahova elbújhat a tündérbogyója. Egy új ruhát, jó meleget és meleg színűt... Mivel időhiányban vagyok, úgy döntöttem fehér lesz a ruha... egyelőre. És később megfestem. Meg is festettem. De az időhiány látszólag nem segít a festésben. Hogy, hogy nem, a végeredmény kísértetiesen hasonlított Marcsi régi ruhájára. Kivéve, hogy annak nem volt zsebe. No, most mi legyen, mi lehet még?


Bepöttyöztem. Sajna ilyen pöttyfestő gyapjúfestékem nincs, ezért... viasszal.




Aztán pedig ráfestettem az egészre egy leheletnyi fekete gyapjúfestékkel, immár forró vízfürdőben. Az eredmény... hm, én is szívesen hordanám:



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails