HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. szeptember 29., kedd

Barna-fehér párna


 Ez a darab is a tanfolyamon készült, itt próbáltam ki picit nagyobb felületen az előnemezes technikát. A kabát aljánál, illetve a haj végénél nem nyírtam körbe ollóval az előnemezt, hogy dinamikusabb formát kapjak. A kész párnával viszont egyáltalán nem voltam elégedett, a pontos kontűrök és az elmosódó formák együttese nagyon hanyag összhatást eredményezett. Ezért végül kihímeztem, és a barna gyapjúfonal monotonitását itt-ott megtörtem egy pici narancsos-vöröses részlettel. A végeredmény szerintem már sokkal jobb. Sajnos a hímzés nélküli munkáról nem készült fotó, viszont én ekkor jöttem rá, hogy az a jó a nemezelésben, hogy nagyon sok lehetőség van a javításra-átformálásra, ha éppen nem tetszik, amit készítettünk, vagy nem úgy sikerült, ahogy elgondoltuk. Mert kísérletezni azért folyton kell...


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails