HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. szeptember 21., hétfő

Könyvborító




Augusztus végétől részt vettem egy három hétvégés nemeztanfolyamon, amelyen szintén Szász Judit oktatott.  A résztvevők nagytöbbsége teljesen kezdő volt, de ennek ellenére (vagy éppen azért, mert újra feleleveníthettem a kezdeteket?) nagyon sokat tanultam itt is. Könyborítót már régebben szerettem volna készíteni, de sosem volt rá alkalmam, így most végre kipróbálhattam. A minta kirakásánál addig gondolkodtam, amíg a barnára kirakott kisszekeret ugyanolyan barna gyapjúval fedtem le. A láthatatlan szekér így aztán bőrborítást kapott. Az egész mintát domborító varrással hímeztem körbe, ami által, bár a varrás maga láthatatlan, egy pici plasztikusságot nyert. Az alakok arcát hímzéssel alakítottam ki. A gombot és a "gomblyukat" utólag nemezeltem meg, és a titokzatos láthatatlan varrással öltögettem a kész könyvborítóhoz.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails