HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2012. március 11., vasárnap

Gyapjú pulóverek

Tegnap nagyon szépen sütött a nap, és olyan tavasz szagú volt a napsütés, hogy nem csak a rügyeket csalogatta elő a fákon, hanem bennem is új ötletek születtek. Lányok, tegnap én megint feltaláltam a spanyolviaszt (aki kíváncsi a másik történetre, itt van :)). Nem, nem merem beírni a google-be a kulcsszót, még egyelőre itt sem merem szétkürtölni, mi jár a fejemben. De, hogy lássátok, nem hagy nyugodni a gondolat, megmutatom, mivel telt a vasárnapom:



12 megjegyzés:

Feszter írta...

Nagyon jók lettek a színek!

Móni írta...

Köszi, gyakoroltam :DDD.
Te festesz mostanában?

Feszter írta...

Igen festettem, szép tavaszi-nyári színeket, végre világosak is sikerültek, csak az új masinát nem ismerem még, így eltűntek a fotók. A héten újra fényképezem.

BorsheCraft írta...

Azt a legfelső felsőt inkább elhordanám az új gondolataid elől :)) De az összeset elvállalnám :) No inkább elhordom magam az efféle ötleteimmel :)

Móni írta...

Borsheka, nem hordhatóak ezek már, lyukasak vagy foltosak esetleg összementek (még mielőtt én szándékosan ezt tettem volna velük), szóval az enyészet elől mentem őket :)))

Isabel írta...

Én is szinte már gyűjtöm a gyapjú dolgokat(turkálókból jutok hozzá eszméletlenül szép dolgokhoz, némelyik még hordható is). Most van egy olyan walesi címkéjű Lynn Alison pulcsim, 78% mohair, 13% gyapjú, 9% nylon, ami istentelenül szép, kékes fűzöld, viszont még istentelenebbül szúr. Vajon ezt (a nylon miatt) tudnám még nemezelni? mert fillér volt tényleg és gondoltam, ha másnak nem, egy elegánsabb lábtörlőnek megteszi - sajnos, babákat nem tudok csinálni, csak éppen megtanultam a nemezelést anno...

Móni írta...

Isabel, 1o-15 százalék műszál nem okoz gondot a nemezelődésnél. Arra figyelj, hogy ne írja a címkén, hogy "superwash", mert akkor nem nagyon nemezelődik össze (valamivel megkezelik, hogy ne menjen össze). Elegáns lábtörlőnek is jó, ha nem sajnálod, de készíthetsz belőle pl. díszpárnát vagy táskát, szatyrot is.

BorsheCraft írta...

jaj, hát persze, hogy az enyészet elől, de ilyen színeket látva, mit érdekel engem, hogy lyukas vagy összement :) én magam vagyok az enyészet :)

Isabel írta...

Köszönöm, Móni, olyan kell, ami nem ér testhez, mert ahogy írtam, nagyon szúrós. Persze ha már nemezelődik, tán kevésbé teszi.

Móni írta...

Isabel, a szúróssága nem fog elmúlni a nemezeléssel, így lehet, legjobb a lábtörlő lesz.

Isabel írta...

Köszi szépen - te faliképet is tudnál belőle csinálni, látva eddigi munkáidat.

Móni írta...

Igen, talán... még ki kellene találnom a technikai részleteket hozzá.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails