HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2011. október 24., hétfő

Herceg, színesen



Palkó már a falon is jól mutatott Marcsi mellett, most egy pár közelebbi fotót is felteszek róla.
A ruháit, mint már írtam (és mutattam), fehér gyapjúból készítettem, utólag festettem Kenanthrollal, amiből, jelentem, még lehet tőlem vásárolni. Az ingre jókora nemezgombokat varrtam, hogy a pici kezek is elboldogulhassanak vele.


4 megjegyzés:

katafolt írta...

Annyira jó! Sajnálom, hogy nem tudtam élőben megnézni :(

Móni írta...

Nem baj, remélem, készül még ilyen, és akkor majd hátha te is láthatod :)

korodimelinda írta...

Milyen szep par:)

Aledi írta...

Egyszerűen tökéletesek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails