HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. május 20., csütörtök

Rézi

Emlékeztek még a békás képemre? Ennek a hátteréhez használtam először türkizre festett gézt. A géz mögé türkiz gyapjút rétegeltem, de belecsempésztem egy pár khaki színű gyapjúfoltot is, ezek eredményezték a háttér patináját. Nagyon megtetszett a textúrája és a színe. Ennek hatására készült Rézi baba. Ugyanis egészen olyan, mint az oxidálódott réz. Vagy inkább bronz. De Bronzinak mégsem nevezhetem szegényt.


Nézzétek csak, milyen huncut, elszaladt a fotózásról, alig értük utól a tetőkerten:


A vásárra még készült pár babám, majd szerre megmutogatom őket is. Rézi királykisasszony színvilága meg biztosan megjelenik még itt-ott, mert teljesen beleszerettem.

13 megjegyzés:

Ágnes írta...

Gyönyörű!Hamarosan írok e-mailt.Puszi

csilluk írta...

Élőben még szebb! :)

Piroseper írta...

Nagyon szép lett Rézi és színkombináció nekem is nagyon tetszik! :)

Ágnes Anna írta...

Egy ilyen Rézit én is elfogadnék!:)
Van rá lehetőség?
A Meskán nem találtam.
De nyitott vagyok, más megoldásokra is!:)

Mici írta...

Nekem a Bronzi is tetszene. A Rézi már úgy is elcsépelt. De Bronzija még senkinek nincs. Nyugodtan bevállalhatnád.
És hát tényleg nagyon patinahatású ez a szín. Klassz. A babácska meg Mónikásan gyönyörű.
Tetőkert? Na azt rettentően irigylem. Igaz itt van "rendes" kert, de mindig is egy csinos tetőkert volt az álmom.

Strugamano írta...

Vásár? Mikor? Hol?

Jandó írta...

Mesésen szép és kedves lett. És ezek a kedvenc színeim. :)Ő is olyan különleges baba, mint aki épp meg akar szólalni, és tényleg szaladgál.

Móni írta...

Köszönöm, lányok, és boldog vagyok, hogy nektek is tetszik!
Csilluk, pedig a fotók is jók :))), de tegnap tényleg, többen is mondták, hogy élőben még szebbek a munkáim.
Ágnes Anna, írj egy e-mailt, légyszíves, mert nem tudom megnézni a címedet. A Meskára még nem jutottak el a babáim...
Mici, akkor Bronzi lesz :))). Ezt a tetőkertet tavaly készítettük, házilag, egyszerűen, és az idénre már gyönyörű lett, a telet is szuperül viselte, egyetlen növény fagyott ki. Ha majd egyszer, ilyen zöld tetős lesz a házunk :))).
Strugamanó, Csíkszeredában van vásár :).

bemka írta...

Nagyon helyes babanemzedék van nálad születőben, növekedőben.
Mindenik vidám, aranyos, szeretnivaló huncutka.
Igazán nagyon ügyes vagy.

SDAnita írta...

Ez a kis Rezi lanyka nagyon kedves es huncut valoban.
Azt vettem eszre, hogy szinte szomjazom az uj bejegyzeseidre.
Alig varom, hogy mutass valamit :-) nekunk ujra !
Engem is erdekelne, hol lehet vasarolni is toled !

Strugamano írta...

Tényleg nagyon huncut ez a királylány! Egyik babád szebb, mint a másik!

dit írta...

Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra mert gyönyörűek a babáid! :o)

Móni írta...

Köszönöm, mindenkinek!
dit, üdvözöllek blogomon, gyere még, ha tetszenek a munkáim!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails