HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. február 10., szerda

Manólány



Troll girl, 49 cm tall, natural and hand dyed wool, wool and cotton yarn



Végre elkészült az én nagyorrú-nagyfülű manólányom! Ez a baba tűnemezeléssel készült, majd utólag szappanhab segítségével megnemezeltem, amíg a felületen jól összekapaszkodtak a szálak. Ettől a vegyes technikától viszonylag strapabíró lett (bár a többi babám azért időtállóbb szerintem, de majd kiderül), viszont puha és könnyű maradt. Ruháját nagyon vékony réteg gyapjúból készítettem, úgy látom, jó érzés viselni. 


Kezei-lábai forgathatóak. Az arcával nem vagyok teljesen kibékülve, de hát mit csináljak, ha ilyen nagy orral született?


9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csinos!

Móni írta...

Kösziköszi. Talán mégsem kellett volna közzétennem a meztelen fotót?

katafolt írta...

:D Dehogyisnem ! Nagyon aranyos.A haja tűnik csak egy kicsit kuszának-lazának,de lehet,hogy csak a képen ilyen.(Írtam ám a reggel is,csak megette a blogger)

Ottis írta...

Nagyon szép szerintem!Az arca is!

Móni írta...

Tényleg tetszik? Akkor így marad, köszi :).
Kata, a frizuráját lehet variálni, jó sok haja van (mindkét oldalon 4-4 sor), úgyhogy ez sem korlátoz.

Jandó írta...

Nagyon jó lett, igazán tetszik, de valahogy az eddigi babáid közelebb állnak a szívemhez. A ruhája is nagyon klassz, a hátul gombolása csúcs. Édi ahogy mozog.

majusvan írta...

Naagyon édes lett, szerintem is jól van így, tetszik.
Melinda vagyok, a tanfolyamról - idetaláltam Cirmocskától:)

Móni írta...

Köszi, Jandó! Az eddigiek valahogy nekem is kedvesebbek voltak... ez valahogy nem akar szívből mosolyogni.

Móni írta...

Köszi, Melinda, és nagyon örülök, hogy idetaláltál!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails